
qui som?
L'equip de neurorehabilitació del Petit AVAN està fornat per professionals expertes i amb formació especialitzada, dedicades a oferir atenció personalitzada a infants i joves amb necessitats de neurorehabilitació.
El nostre compromís és proporcionar un entorn de suport i cura, on cada individu pugui assolir el seu màxim potencial.
MONTSE FONT
Terapeuta ocupacional
Coordinadora del Petit AVAN
És terapeuta ocupacional especialitzada en pediatria per la UAB. La seva formació inclou:
-
Màster de Rehabilitació Psicosocial per la UAB
-
Màster d’Intervenció en Teràpia Ocupacional en l’àmbit de la infància per la Universitat de Castilla la Mancha (UCLM)
-
Formació completa en Integració Sensorial per la Universitat del Sud de Califòrnia (Western Psychological Services-WPS)
-
Introducció al Concepte Bobath Pediàtric
-
Formació en alimentació infantil i atenció al trastorn pediàtric alimentari (SOS Approach to Feeding, Talk Tools i postgrau d’intervenció en trastorns alimentaris per Aytona)
-
Especialitzacions i formació contínua en l’atenció a infants amb Trastorn d’Espectre Autista (TEA) i altres patologies relacionades amb trastorns del neurodesenvolupament (malalties minoritàries, prematuritat, TDAH...)
Amb més de 10 anys d’experiència, la Montse ha treballat en diversos centres de rehabilitació infantil a Catalunya, Madrid i el País Basc. Té una àmplia experiència en intervenció domiciliària i ha treballat en constant coordinació amb escoles i famílies. La seva capacitat per adaptar-se a les necessitats individuals de cada infant i la seva dedicació a proporcionar un entorn de suport i cura són fonamentals per al seu èxit professional.


andrea lópez
Neurologopeda
És logopeda per la UAB, formada en el Màster en Neurologopèdia per l’Escola Clínica de Neuropsicologia i Patologia del Llenguatge de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
Durant la seva carrera professional, ha treballat en diferents entorns clínics i educatius atenent infants i adolescents amb diverses condicions, com el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), Trastorn Específic del Llenguatge (TEL), dislèxia, deglució atípica o dislàlies, així com altres dificultats d'aprenentatge. La seva experiència inclou teràpia en centres de rehabilitació privats, escoles i domicilis, així com teràpia logopèdica en adults amb malaltia neurològica.
El seu enfocament terapèutic és integral i centrat en el pacient, combinant tècniques basades en l'evidència amb un tracte empàtic i personalitzat. S'esforça per crear un ambient segur i de confiança, on els pacients se sentin còmodes i motivats per participar activament en el seu procés de rehabilitació. A més, col·labora estretament amb les famílies i altres professionals per assegurar una intervenció coherent i efectiva.
camila rojas
Neuropsicòloga infantil i juvenil
Camila és psicòloga titulada per la Universitat de Lima (Perú) i per la Universitat Abat Oliba CEU, on va obtenir la menció clínica. Està acreditada com a psicòloga general sanitària per la Universitat Autònoma de Barcelona i actualment cursa el Màster en Neuropsicologia Clínica a la Universitat Internacional de València, amb l’objectiu de continuar aprofundint en l’àmbit clínic infantojuvenil.
La seva formació complementària inclou:
-
Acreditació en l’ús de les principals eines diagnòstiques per a trastorns del neurodesenvolupament: ADOS-2 (2023) i ADI-R (2024)
-
Taller d’Activació Conductual per a la Depressió (2023)
Té experiència en l’avaluació i la intervenció amb infants i adolescents amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme (TEA), TDAH, dificultats emocionals i altres condicions del neurodesenvolupaments.
El seu enfocament terapèutic és integrador i centrat en la persona. Dona prioritat a l’establiment d’un vincle segur i respectuós amb l’infant i la seva família, adaptant les estratègies d’intervenció a les necessitats específiques de cada cas. Combina tècniques basades en l’evidència amb una mirada empàtica i funcional, promovent la participació activa del menor, la coordinació amb l’entorn escolar i el treball interdisciplinari com a pilars fonamentals de la seva pràctica clínica.
maria jose couso (cote)
Terapeuta ocupacional
És terapeuta ocupacional per la Universidad Mayor de Santiago de Xile, formada en Rehabilitació Neuropsicològica i Estimulació Cognitiva per la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Institut Guttmann. Actualment es troba en procés d’obtenció del certificat en Integració Sensorial segons el model Ayres (CLASI).
Al llarg de la seva trajectòria professional, ha treballat amb infants, adolescents i adults en diversos entorns clínics i educatius, com l’Hospital Guttmann, RecoveriX o centres de dia i escoles. Té experiència en l’atenció a persones amb trastorns del neurodesenvolupament, disfunció sensorial, dany cerebral adquirit i dificultats cognitives, combinant tècniques innovadores amb un enfocament funcional i centrat en la persona.
La seva intervenció es caracteritza per un tracte empàtic i personalitzat, creant un entorn segur i col·laboratiu. Treballa en coordinació amb les famílies i equips multidisciplinaris per garantir una atenció coherent i efectiva.
